UNGA marks 72nd Anniversary of adoption of Universal Declaration of Human Rights

UNGA marks 72nd Anniversary of adoption of Universal Declaration of Human Rights

10 دسمبر 1948 کو ، اقوام متحدہ کے مشترکہ اجتیمہ نے انسانی حقوق کے عالموی اعلان کو اپنایا۔ یہ جنگ عظیم کے دوسرے تجربے کا نتیجہ تھا ، جو بائن العقومی برادری کے ذریعہ ہوا ، اس وعدے کے طور پر ، جس نے کبھی بھی الجھنے کو نتیجہ خیز نہ ہونے دیا۔
اس کے ساتھ ہی انسانی حقوق کی پامالی اور ان کی آزادی کا اعتماد بھی ہوا۔ ہیومن رائٹس کا عالمی اعلامیہ (انسانی حقوق کا عالمی اعلامیہ) ایک پابندی الاقوامی دستاویز ہے جو 1946 میں عام اجتیما کے پہلے سیزن میں متعارف کرایا گیا تھا۔ آج یو ڈی ایچ آر کو اپنانے کی 72 ویں سالگرہ ہے ، ایک غیر معمولی دستاویز اور نئے ایکم متحدہ کی پہلی اہم کامیابیوں میں سے ایک۔
سن 1930 کی دہائی کے وسط میں ہونے والے تباہی اور دو عالمی جنگوں کے نتیجے میں پیدا ہونے والی تباہی سے پیدا ہونے والے ، علمی اعلامیے کو اسی طرح کی تباہی ، تشدد اور ایذا رسانی کے لئے تیار کیا گیا ہے جس نے پوری دنیا کو کافی نقصان پہنچایا ہے۔ بائن الاقوامی دستاویز میں دنیا کے دکھوں کو روکنے کے طریقوں کی نشاندہی کی گئی ہے ، جس کا مقصد ہر شخص کو خوف اور خواہش سے آزاد کرنا ہے۔
طاقتوروں کی خوش خبری کرتے ہوئے اور بہتر زندگی کی امید کرتے ہوئے ، اس نے ان برسوں میں دنیا بھر کے لاکھوں افراد کی زندگیوں میں لاتعداد فائدہ مند تبدیلیاں پیدا کیں ، جس سے یہ بھی ظاہر ہوتا ہے کہ کوئی بھی انصاف سے بچ نہیں سکتا۔ مؤثر نہیں ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: