UK’s Coronavirus Mutation is a ‘Super Spreader’, Makes Disease 70% More Contagious: Govt

UK’s Coronavirus Mutation is a ‘Super Spreader’, Makes Disease 70% More Contagious: Govt

منگل کے روز حکومت نے کہا ہے کہ برطانیہ میں سارس-کووڈ-2 کے پائے جانے والے تغیر پذیر متغیر پر گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے ، انہوں نے زور دے کر کہا ہے کہ ہندوستان میں ابھی تک کورونا وائرس تناؤ میں اس طرح کی کوئی تبدیلی یا کوئی قابل ذکر تغیر دیکھنے کو نہیں ملا ہے۔ نیتی آیوگ کے رکن (صحت) ڈاکٹر وی کے پول نے ایک پریس بریفنگ کے دوران یہ بھی کہا کہ برطانیہ میں پائے جانے والے تبدیل شدہ سارز- کووڈ- 2 تناؤ کا ابھرتی ہوئی ویکسینوں کے امکانات پر کوئی اثر نہیں پڑے گا جو ہندوستان اور دیگر ممالک میں تیار کی جارہی ہیں۔
انہوں نے کہا کہ برطانیہ میں وائرس کے اس فرق کی وضاحت 17 تبدیلیوں یا تغیرات کے ایک سیٹ سے کی گئی ہے ، اور انہوں نے مزید کہا کہ اس کے جسم کے خلیوں میں داخل ہونے کا رجحان زیادہ ہو گیا ہے اور تغیر پزیر ہونے کے ساتھ ہی اسکی منتقلی بھی بڑھ گئی ہے۔
پول نے کہا ، تاہم چونکہ برطانیہ میں سارس کووڈ -2 میں تغیر کی اطلاع ملی ہے ، لہذا حکومت نے متعدد فیصلے لئے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ برطانیہ سے واپس آنے والے مسافروں سے رابطہ کیا جائے گا ، ان کے طبی معاملات کو سمجھا جائے گا اور جینیاتی تسلسل سے مشروط نمونوں کے ساتھ ٹیسٹ کروائے جائیں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: