Saudi daily lauds Indian govt’s development, welfare initiatives in J-K

جموں وکشمیر میں ہندوستانی حکومت کی جانب سے اٹھائے گئے مثبت اقدامات کو نوٹ کرتے ہوئے ، سعودی گزٹ نے آرٹیکل 370 کے خاتمے کے بعد ، مختلف ندرتوں اور عوامی بہبود کے پروگراموں کے لئے وزیر اعظم نریندر مودی کی حکومت کی تعریف کی ہے۔
سعودی روزنامہ نے نوٹ کیا کہ جموں و کشمیر کے نوجوانوں نے مودی حکومت کے اقدامات پر مثبت رد عمل کا اظہار کیا ہے اور ملک کی ترقی کا حصہ بننے کی خواہش ظاہر کی ہے۔
اخبار نے نوٹ کیا ، “یہاں تک کہ مقامی عسکریت پسند جو 5 اگست 2019 کے بعد ہتھیاروں سے دستبردار ہوئے ، کی بحالی کی گئی ہے اور وہ قومی دھارے کا ایک حصہ بن چکے ہیں۔”
سعودی گزٹ نے اطلاع دی ہے کہ کشمیر کے بیشتر مقامی رہنما یہ دعویٰ کرتے تھے کہ “اگر جموں و کشمیر کی خصوصی حیثیت منسوخ کردی گئی توکشمیر میں ترنگے کے انعقاد کے لئے کوئی نہیں بچیگا” جو کے غلط ثابت ہوا ہے ۔
سعودی اخبار نے مزید بتایا کہ جموں و کشمیر کے طلبا کے لئے مرکز کی اسکالرشپ سکیموں نے ناقص پس منظر کے بہت سے نوجوانوں کو پورے ملک کے کالجوں میں داخلہ حاصل کرنے میں مدد فراہم کی ہے۔
روزنامے میں کہا گیا ہے کہ حکومتی اقدامات سے کشمیری نوجوانوں کو نئی زندگی ملی ہے ، جو گذشتہ تین دہائیوں کے دوران “فلاحی ریاست کے خلاف پراکسی جنگ میں اسلحہ اٹھانے کے لئے” شریر قوتیں گمراہ کر رہے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: