Saudi Arabia makes vaccination must and other criteria for Haj 2021

سعودی عرب نے واضح کیا ہے کہ اس سال وہ صرف ان لوگوں کو حج میں شرکت کی اجازت دے گا جنھیں کورونا وائرس سے بچاؤ کے ٹیکے لگائے جا چکے ہیں۔ سعودی اخبار اوکاز کے مطابق ، ٹیکہ لگوا کر اسکا اجازت نامہ حاصل کرنا حج پر آنے کے لیے “ایک اہم نقاد” میں سے ایک ہے۔
2020 میں جدید دور میں پہلی بار بیرون ملک مسلمانوں کو رسم و رواج سے روکنے کے بعد ، سعودی سلطنت نے کوویڈ ۔19 کے پھیلاؤ کو روکنے میں مدد کے لئے حجاج کرام کی تعداد کو کم کرکے ایک ہزار کے لگ بھگ کردی۔ حکومت ہند نے بھی سعودی عرب کی آخری رہنما اصولوں کی بنیاد پر حج سفر کے لئے رواں سال پروٹوکول کی فہرست جاری کی ہے۔
ہندوستان کی حج کمیٹی نے اس سال کے زیارت کے نظام الاوقات کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ خصوصی اصولوں ، قواعد و ضوابط ، اہلیت ، معیارات اور عمر کی پابندیوں کے ساتھ ہی خصوصی حالات میں ہوگی۔ حکومت کی طرف سے مقرر کردہ عمر کی حد 65-18 سال ہے۔
سعودی عرب حج خواہشمندوں کو بغیر کسی بدگمانی والے صحت مند لوگوں کو اجازت دے سکتا ہے ۔
توقع ہے کہ حج 2021 پر اخراجات معمول کی مدت کے مقابلے میں نسبتا زیادہ ہوں گے۔ “لہذا ، ان اضافی اخراجات کو برداشت کرنے کے لئے مالی طور پر مناسب عازمین کو ہی اس سال حج کی درخواست دینی چاہئے۔”
ہدایات میں کہا گیا ہے کہ کوئی بھی شخص جسکے پاس 10 دسمبر 2020 کو یا اس سے قبل مشین سے پڑھنے قابل ہندوستانی بین الاقوامی پاسپورٹ نہیں ہے اور اگر یہ پاسپورٹ 10 جنوری 2022 تک کے لیے دُرست نہیں ہے تو ایسے شخص درخواست دینے کے اہل نہیں ہیں۔
کمیٹی نے کہا کہ جو افراد ہندوستان کی حج کمیٹی کے ذریعے پہلے ہی ایک بار حج کے لئے جا چکے ہیں وہ اس سال کے اہل نہیں ہیں۔ تاہم ، اگر کوئی اور محرم دستیاب نہ ہو تو وہ خاتون زائرین کے محرم کی حیثیت سے جا سکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: