People above 50 years of age to get COVID-19 vaccines from next month, says Union Health Minister

مرکزی وزیر صحت ہرش وردھن نے پیر کے روز کہا ہے کہ 50 سال سے زیادہ عمر کے لوگوں کو مارچ تک COVID-19 کے ٹیکے لگائے جائیں گے۔ اس معاملے پر پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے ، وردھن نے یہ بھی کہا کہ پچھلے سات دنوں میں ملک کے 188 اضلاع میں ایک بھی کورونا وائرس کا واقعہ نہیں پایا گیا ہے۔
تاہم ، انہوں نے اپیل کی کہ یہ بہت ضروری ہے کہ لوگ اصل ویکسین کے ساتھ ہی CoVID مناسب طرز عمل پر عمل پیرا رہیں۔ انہوں نے مزید کہا ، “85-80 فیصد فرنٹ لائن کارکنوں نے ٹیکہ لگوایا ہے ، 25-20 ممالک کو اس ویکسین سے فائدہ میلے گا۔ کم از کم 20-18 ویکسین کلینیکل اور جدید مراحل میں ہیں۔ آنے والے مہینوں میں ان کی توقع کریں۔”
مرکزی وزیر صحت نے اعتماد کا اظہار کیا کہ اگر دنیا میں ‘ سب کے لئے صحت’ کا خواب پورا ہوتا ہے تو اس کا نمونہ ہندوستان میں تیار کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا ، “ہماری جامع نقطہ نظر ، قدیم طبی دانشمندی ، صحت کی دیگر سہولیات اور نظام اجتماعی طور پر دنیا کے لئے ایک نمونہ بنینگی جسکی تقلید دنیا میں ہوگی۔”
وردھن نے کہا کہ کوویڈ 19 کے بحران نے ملکی صحت کی صلاحیت کو مستحکم کرنے میں مدد کی کیونکہ ہندوستان نے بحران کو موقع کی حیثیت سے تبدیل کردیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: