Need to press refresh button on United Nations’: EAM S Jaishankar

Need to press refresh button on United Nations’: EAM S Jaishankar

وزیر خارجہ ایس جیشنکر نے پیر کو اقوام متحدہ (یو این) میں “تنگ” قیادت پر تنقید کرتے ہوئے زور دیا کہ بین السرکاری تنظیم کو از سر نو تشکیل دینے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ کثیرالجہتی اصلاحات کے لیے ہمیں اقوام متحدہ پر “ریفریش بٹن” دبانے کی ضرورت ہے۔ گلوبل ٹکنالوجی سمٹ میں سخت الفاظ میں تقریر کرتے ہوئے ایس جیشنکر نے کہا ، “واضح وجوہات کی بناء پر ، ہم کثیرالجہتی کو اقوام متحدہ کے ساتھ مساوی رکھنا چاہتے ہیں۔”
ہندوستانی وزیر خارجہ نے کہا ، “آج اقوام متحدہ کی عمر 75 سال ہے۔ اقوام متحدہ کی قیادت کی سطح پر تنگ نمائندگی کے بارے میں جو مسئلہ آج ہمارے سامنے ہے وہ اس کی ساکھ اور تاثیر کے لیے ایک چیلنج ہے۔”
واضح رہے کہ اقوام متحدہ کی فیصلہ سازی تنظیم ، اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل (یو این ایس سی) کے پاس صرف پانچ مستقل ارکان ہیں- برطانیہ ، چین ، فرانس ، روس اور امریکہ۔ جن کے پاس ویٹو اختیارات ہیں۔ 1945 میں اقوام متحدہ کے قیام کے بعد سے ان پانچوں ممالک کے مابین اقتدار کے اشتراک کے اس بندوبست میں کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے۔ ہندوستان ، جاپان ، جرمنی اور برازیل یو این ایس سی کو مزید نمائندہ بنانے کے لئے سنجیدہ دباؤ ڈال رہے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: