Musalman hu mai, Ek Hindustani Musalman hu mai

ہندوستان ایک جمہوری ملک ہے اور سیکولرازم کی اقدار اور تنوع میں اتحاد کی قوم کی لمبائی اور وسعت کے ذریعے احترام کیا جاتا ہے۔ جس چیز کو نوٹ کرنا ضروری ہے وہ یہ ہے کہ مسلمانوں کے ساتھ اپنے طرز عمل میں ترقی پسند نہ ہونے کے بارے میں دقیانوسی تصورات کے باوجود ہندوستانی مسلمانوں نے اس دقیانوسی قدیمہ کی بیڑیاں توڑ دی ہیں۔
ہندوستانی مسلمان اپنی ترقی پسند اور امن پسند دنیا کے نظریہ کے لئے پوری دنیا میں قابل احترام ہیں۔ انہوں نے ہندوستان کی ترقیاتی کہانی لکھنے میں بے حد تعاون کیا ہے۔ ان کے امن پسندانہ رویہ نے انہیں ملک میں بسنے والے دوسرے مذاہب کے ساتھ یکساں طور پر متحد ہونے میں مدد دی ہے۔
یہاں تک کہ تہواروں کو ہندوستانی مسلمان سخت طرز عمل کے ساتھ نہیں مناتے ہیں۔ ہندوستانی مسلمانوں کے ذریعہ سب کی ثقافت اور اخلاقیات کا احترام کیا جاتا ہے۔ ہندوستانی مسلمانوں اور دیگر سخت گیر اسلام پسند قوموں کے مسلمانوں کے درمیان ایک نمایاں امتیاز یہ ہے کہ ہندوستانی مسلم خواتین نے ملک میں بہت زیادہ احترام حاصل کیا ہے اور ان کی کامیابی کی کہانیاں بہت سوں کے لئے محرک ہیں۔
ہندوستانی مسلمان اسلام کے پیغام کو پھیلانے کے ل rad بنیاد پرست نظریے سے ہٹ جانے پر ان کا احترام کرتے ہیں ، یعنی محبت ، امن ، ہم آہنگی اور بقائے باہمی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: