Modi, Solih, Rajapaksa to attend Bangladesh independence’s 50th anniversary

وزیر اعظم نریندر مودی اور نیپال ، سری لنکا ، بھوٹان اور مالدیپ کے سربراہان مملکت و حکومت سمیت متعدد عالمی رہنما رواں ماہ کے آخر میں بنگلہ دیش کا دورہ کرنے والے ہیں تاکہ بنگلادیش کو پاکستان سے آزادی ملنے کی گولڈن جوبلی کے موقع پر ہونے والی عظیم تقریبات میں شرکت کریں ۔
1971 کی جنگ آزادی کے بعد پاکستان سے ملک کی آزادی کے موقع پر 27-17 مارچ تک ہونے والی گولڈن جوبلی کی تقریبات بھی بابائے قوم ، بنگا بندھو شیخ مجیب الرحمٰن کی یوم پیدائش کے ساتھ موافق ہیں۔
بنگلہ دیش حکومت کے پرنسپل انفارمیشن آفیسر سورتھ کمار سرکار نے بتایا کہ وزیر اعظم مودی اور نیپال ، سری لنکا ، بھوٹان اور مالدیپ سے تعلق رکھنے والے چار سربراہان مملکت اور حکومت الگ الگ نظام الاوقات کے تحت تقریبات میں شامل ہونے والے غیر ملکی خاص مہمان ہوں گے ۔
وزیر اعظم مودی 26 مارچ کو دو روزہ دورے پر پہنچیں گے اور یوم آزادی کی مرکزی تقریبات میں شریک ہوں گے جس میں بنگلہ دیش ، بھارت کے سفارتی تعلقات کے 50 سال بھی شامل ہیں۔ سرکار نے بتایا کہ تقریبات کے ایک حصے کے طور پر غیر ملکی سربراہان مملکت اور حکومت الگ الگ شریک ہوں گے جبکہ مودی کا یہ دورہ ایک توسیع کا کام ہوگا جو انہیں ڈھاکہ سے باہر تین مقامات پر لے جائے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.