India To Buy First US Armed Drones At $3 Billion To Counter China, Pak

اس معاملے کے بارے میں جانکاری رکھنے والے عہدیداروں کے مطابق ، بھارت اپنے بحری اور زمینی دفاع کو بڑھانے کے لئے امریکہ سے 30 مسلح ڈرون خریدنے کا ارادہ کر رہا ہے کیونکہ پڑوسی ممالک چین اور پاکستان کے ساتھ تناؤ برقرار ہے۔
توقع کی جا رہی ہے کہ ہندوستان اگلے ماہ سان ڈیاگو میں مقیم جنرل ایٹمکس کے تیار کردہ 30 ایم کیو 9-بی پرڈیٹر ڈرون کی 3 بلین ڈالر کی خریداری کی منظوری دے گا ، حکام نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے شناخت نہ کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا۔ اس معاہدے سے ہندوستان کی فوجی صلاحیتوں میں اضافہ ہوگا کیونکہ اب تک جو ہندوستان کے پاس ڈرون ہیں وہ صرف نگرانی اور جاسوسی کے لئے استعمال ہوسکتے ہیں۔
ہندوستان امریکہ کے لئے ایک اسٹریٹجک دفاعی شراکت دار کے طور پر ابھر رہا ہے ، خاص طور پر بحر ہند اور جنوب مشرقی ایشیاء کے کچھ علاقوں میں چینی اثر و رسوخ کا مقابلہ کرنے میں۔ وزیر اعظم نریندر مودی کی حکومت 10 سال میں 250 بلین ڈالر کی فوجی جدید کاری کے درمیان ہے۔
ایم کیو 9 بی ڈرون تقریبا 48 گھنٹوں کے لئے اڑان بھر سکتا ہے اور اس میں تقریبا 1،700 کلو گرام وزن اٹھانے کی صلاحیت ہے۔ اس سے ہندوستانی بحریہ کو یہ صلاحیت حاصل ہوگی کہ وہ بحر ہند میں چینی جنگی جہازوں کی بہتر نگرانی کرے ، اور ہندوستانی فوج ہمالیہ میں متنازعہ بھارت پاکستان سرحد کے ساتھ ھدف مقامات کو نشانہ بنا سکے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: