India stands out in terms of vaccine policy, says IMF economist Gita Gopinath

آئی ایم ایف کی چیف ماہر اقتصادیات گیتا گوپی ناتھ نے پیر کو کہا کہ بھارت اپنی ویکسین پالیسی کے معاملے میں کورونا وائرس وبائی امراض کا مقابلہ کرنے میں سب سے آگے رہا ہے۔ انہوں نے کئی ممالک کو COVID-19 ویکسین تیار کرکے بھیج کر بحران کے دوران بہت اہم کردار ادا کرنے پر ملک کی تعریف کی۔ محترمہ گوپی ناتھ نے یہ اظہار خیال خواتین کے عالمی دن کے موقع پر منعقدہ افتتاحی ڈاکٹر ہنسہ مہتا لیکچر کے دوران ایک انٹرایکٹو سیشن میں کیا۔
محترمہ گوپی ناتھ نے سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا کی ستائش کرتے ہوئے کہا کہ وہ ایک سال میں دنیا میں سب سے زیادہ ویکسین تیار کرتی ہے اور اس کے بعد دنیا بھر کے ممالک میں تقسیم کی جانے والی COVID-19 ویکسین کی خوراک بھی تیار کررہی ہے۔
انہوں نے کہا کہ ملک اپنی ویکسینیشن پالیسیوں کے ذریعے عالمی سطح پر صحت کے بحران میں دنیا کی مدد کرنے میں ایک بہت اہم کردار ادا کررہا ہے۔
اس بات کا ذکر کرتے ہوئے کہ ہندوستان اس وبائی بیماری سے “بہت سخت متاثر ہوا” ، محترمہ گوپی ناتھ نے کہا کہ ہندوستان ، جو عام طور پر 6 فیصد سے زیادہ بڑھتا ہے ، نے 2020 میں منفی 8 فیصد کا اضافہ ریکارڈ کیا۔
بین الاقوامی مالیاتی فنڈ نے 2021 میں ہندوستان کے لئے 11.5 فیصد کی متاثر کن شرح نمو کی پیش گوئی کی ہے ، جس سے ملک اس سال کورونا وائرس وبائی امراض کے درمیان دو اعداد کی نمو درج کرنے والی دنیا کی واحد بڑی معیشت بن گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: