India, Pakistan Indus Commissioners set to meet on March 23-24

ایک اعلی عہدیدار نے اتوار کو بتایا کہ ہندوستان اور پاکستان کے انڈس کمشنروں کا اجلاس 24-23 مارچ کو نئی دہلی میں ہونا ہے۔ کمشنر (انڈس) پردیپ کمار سکسینہ ، جو اجلاس میں ہندوستانی وفد کی قیادت کریں گے ، نے بتایا ، “مستقل انڈس کمیشن (پی آئی سی) کی سالانہ میٹنگ 24-23 مارچ کو نئی دہلی میں ہوگی۔”
سکسینہ نے کہا ، “ہم معاہدے کے تحت ہندوستان کے حقوق کے مکمل استعمال کے لئے پرعزم ہیں اور بات چیت کے ذریعے معاملات کے دوستانہ حل پر یقین رکھتے ہیں۔” یہ ڈھائی سال کے وقفے کے بعد انڈس کمشنروں کی پہلی میٹنگ ہوگی۔ بھارت پاکستان مستقل انڈس کمیشن (پی آئی سی) کی آخری میٹنگ 30-29 اگست ، 2018 کو پاکستان کے شہر لاہور میں ہوئی تھی ۔
1960 میں بھارت اور پاکستان کے مابین طے شدہ سندھ آبی معاہدے کی دفعات کے تحت ، کمیشن سال میں کم از کم ایک بار ، باری باری ہندوستان اور پاکستان میں ملاقات کرے گا۔ اس معاہدے کی ایک شق میں کہا گیا ہے یہ باقاعدہ سالانہ اجلاس نومبر میں یا اس طرح کے دوسرے مہینوں میں ہوگا جس میں کمشنرز کے مابین اتفاق رائے ہوسکتا ہے ۔
اس کمیشن کا اجلاس گذشتہ سال مارچ میں ہونا تھا لیکن اس کو کورونا وائرس وبائی بیماری کے پھیلنے کے پیش نظر اجلاس کو منسوخ کرنا پڑا ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.