Government ‘informally’ asks airlines not to fly Chinese nationals into country

ٹائم آف انڈیا کی ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ حکومت نے ‘غیر رسمی’ طور پر تمام ایئر لائنز سے چینی شہریوں کو ملک میں اڑان نہ جانے کو کہا ہے۔ نومبر میں ، چین نے ہندوستان سمیت غیر ملکی شہریوں کے داخلے پر ، درست ویزا اور رہائشی اجازت نامے کے ساتھ پابندی عائد کردی تھی۔ اس نے وبائی بیماری کا حوالہ دیتے ہوئے غیر ملکیوں کو ملک میں داخل ہونے سے روکنے کے اپنے فیصلے کی ایک وجہ قرار دیا۔
اس رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ہندوستان اور چین کے درمیان فی الحال براہ راست پروازیں معطل ہیں۔ لیکن جو لوگ سفر کرنے کے اہل ہیں وہ تیسرے ملک کے راستے سفر کر رہے ہیں۔ ایسے مسافر ایسے ملک کا سفر کرتے ہیں جس کے ساتھ ہندوستان میں سفر کا بلبلہ ہوتا ہے۔ وہیں سے ، وہ ہندوستان کے لئے ٹکٹ بک کرتے ہیں۔
اس کے علاوہ ، چینی شہری جو ان ممالک میں مقیم ہیں جن کے ساتھ ہندوستان نے ایک ہوائی بلبلا قائم کیا ہے وہ بھی اپنے کاروبار اور کام کے لئے ہندوستان کا سفر کررہے ہیں۔ ہندوستان جانے والے سیاحوں کے ویزا فلحال معطل ہیں۔ تاہم ، غیر ملکیوں کو کام کے لئے اور غیر سیاحتی ویزا پر ہندوستان میں داخلے کی اجازت ہے۔
رپورٹ میں صنعت کے ذرائع کے حوالے سے بتایا گیا کہ ہندوستان جانے والے بیشتر چینی شہری یورپی ہوائی بلبلا ممالک سے آ رہے ہیں۔ بھارت کی جانب سے ان اطلاعات کے درمیان ردعمل سامنے آیا ہے کہ چین نے ہندوستانی سمندری جہازوں کو ساحل سے انکار کردیا ہے اور اس طرح وہ چین کے پانیوں میں پھنس گئے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: