Countries call for dismantling acts of terrorism at 9th ‘Heart of Asia’ conference

تاجکستان میں نویں ‘ہارٹ آف ایشیاء’ کانفرنس میں شریک متعدد ممالک کے نمائندوں نے دہشت گردی کی پناہ گاہوں سمیت دہشت گردی کی کارروائیوں کو ختم کرنے اور ان کی تمام مالی ، حکمت عملی اور رسد کی حمایت کو ختم کرنے کا مطالبہ کیا۔
اس کانفرنس کا مقصد افغان امن کے لئے علاقائی اور بین الاقوامی اتفاق رائے کو مستحکم کرنا ہے ، اور منگل کو تاجکستان کے دوشنبہ میں منعقد ہوا۔ کانفرنس میں حصہ لینے والے ممالک میں ہندوستان ، چین ، روس ، اور پاکستان شامل تھے۔ ممالک نے انسداد دہشت گردی اعلامیہ بھی اپنایا ، جس میں بین الاقوامی تعاون کو مستحکم کرنے کے لئے امن و استحکام پر زور دیا گیا ہے۔
دہشت گردانہ سرگرمیوں کی ہر شکل اور اظہار میں مذمت کرتے ہوئے ، ممالک نے افغانستان میں فوری ، مستقل اور جامع جنگ بندی کا مطالبہ کیا۔ انہوں نے بامعنی امن مذاکرات کی بحالی اور بین الاقوامی انسانی ہمدردی کے قانون کا مکمل احترام کرنے پر بھی زور دیا۔
اس کے علاوہ ، نمائندوں نے یہ کہتے ہوئے انسداد منشیات کی کوششوں کے بارے میں بات کی کہ انھیں نہ صرف افغانستان ، بلکہ آس پاس کے ممالک میں بھی سماجی و اقتصادی ترقی ، سلامتی اور استحکام کے لئے خطرہ لاحق ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: