China used paid trolls to manipulate online discourse regarding Covid-19: Report

China used paid trolls to manipulate online discourse regarding Covid-19: Report

ایک خبر کے مطابق ، چینی پروپیگنڈہ کے کارکنوں کو چینی حکام کی خفیہ ہدایت تھی جسکے بارے میں خبر رساں اداروں نے انکشاف کیا ہے کہ عہدیداروں نے کوویڈ-19 پر سوشل میڈیا کے گفتگو میں ہیرا پھیری کرنے کے لئے ٹرولز کو پیسے ادا کیے۔ رپورٹ کے مطابق ، چینی عہدیداروں نے کوڈ 19 کے حوالے سے ‘دشوار خبروں‘ کو دبانے کے لئے بڑے پیمانے پر کام کیا۔
نیو یارک ٹائمز اور پروپپلیکا جو کی ایک غیر منافع بخش تحقیقاتی نیوز روم ہے ، کی رپورٹ میں ، چینی حکام نے پارٹی لائن گفتگو کو سوشل میڈیا میں تیز کرنے کے لئے ٹرولز کو ادائیگی کی اور غیر منسوب آوازوں کو روکنے کے لئے سیکیورٹی فورسز کو تعینات کیا ۔
ان چینی عہدیداروں نے کویوڈ 19 کے پھیلنے کے بارے میں متنبہ کرنے والے ڈاکٹر لی وینلیانگ جنہوں نے وبائی بیماری کے بارے میں انتباہ کیا تھا، کی کووڈ-19 سے موت کے بارے میں قارئین کو متنبہ کرتے ہوئے خبریں شائع نہ کرنے کا حکم دیا تھا ۔ ان عہدیداروں نے بھی سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو ہدایت کی کہ ڈاکٹر کے نام کی شکل میں ٹرینڈنگ ٹاپکس کے صفحات کو آہستہ آہستہ ہٹا دیں ، اور جعلی آن لائن پروفائلز کے متحرک لشکروں کو مشغول گفتگو کا سوشل میڈیا سائٹوں پر سیلاب لانے کی ترتیب دی ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: