Bangladesh Foreign Minister calls Amit Shah’s remarks ‘unacceptable’

مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ کے اس بیان پر ردعمل کا جواب دیتے ہوئے کہ بنگلہ دیش کے غریب لوگ ہندوستان آتے ہیں کیونکہ ان کے پاس اپنے ہی ملک میں کھانے کے لئے کافی نہیں ہے ، بنگلہ دیش کے وزیر خارجہ اے کے عبد المومن نے بدھ کے روز کہا کہ ہندوستان کے وزیر داخلہ کا علم محدود ہے ۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ اس طرح کے تبصرے ناقابل قبول ہیں خصوصا طور پر تب جب بنگلہ دیش اور ہندوستان کے مابین تعلقات بہت گہرے ہیں۔ اس طرح کے تبصرے سے غلط فہمی پیدا ہوتی ہے۔
مومن کا یہ تبصرہ منگل کی رات اس وقت سامنے آیا جب ان سے ہندوستانی میڈیا میں شائع ہونے والے امیت شاہ کے تبصروں کے بارے میں پوچھا گیا۔
مومن نے کہا کہ بہت سے شعبوں میں ، بنگلہ دیش شاہ کے ملک سے بہت آگے ہے۔
شاہ نے کہا تھا کہ بنگلہ دیش کے غریب لوگ ہندوستان آتے ہیں کیونکہ اب بھی انہیں اپنے ہی ملک میں کھانے کو نہیں ملتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر بی جے پی مغربی بنگال میں برسر اقتدار آتی ہے تو بنگلہ دیش سے دراندازی کو روکا جائے گا۔
وزیر خارجہ مومن نے کہا کہ بنگلہ دیش میں پڑھے لکھے لوگوں کے لئے ملازمتوں کی کمی ہے ، لیکن کم تعلیم یافتہ افراد کے لئے ایسی کوئی کمی نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس کے علاوہ ، بنگلہ دیش میں ہندوستان کے 1 لاکھ سے زیادہ افراد کام کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا ، “ہمیں ہندوستان جانے کی ضرورت نہیں ہے۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: