ہندوستانی حکومت نے سعودی عرب کے امن اقدام کے اعلان کا خیرمقدم کیا ہے

ہندوستانی حکومت نے یمن میں امن کے فروغ کے لئے سعودی عرب کے اعلان کردہ اقدام کا خیرمقدم کیا ہے۔ حکومت نے یہ بھی یقین دہانی کرائی کہ وہ یمن بحران کا سیاسی حل تلاش کرنے کے لئے ہر طرح کی کوششوں کی حمایت کرتی ہے۔

ترجمان وزارت برائے امور خارجہ ارندم باغچی نے ایک بیان میں کہا ہے کہ ہندوستان نے یمن میں امن لانے کے سعودی عرب کے اعلان کردہ فیصلے کا خیرمقدم کیا ہے۔

سعودی عرب کے اس اقدام سے یمن میں ایک وسیع جنگ بندی کی تجویز ہے۔ یہ اقوام متحدہ کی نگرانی میں ہوگا اور سیاسی حل تک پہنچنے کے لئے یمنی جماعتوں کے مابین بھی مشاورت کی جائے گی۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہندوستان کی حکومت کو امید ہے کہ یمن میں تمام فریق بہت جلد تنازعہ کے خاتمے کے لئے مذاکرات کے لیے ایک ساتھ اکٹھے ہوں گے۔

سعودی عرب کی حکومت نے یمن میں اقوام متحدہ کے زیر اہتمام وسیع پیمانے پر جنگ بندی کی تجویز پیش کی تھی اور کہا تھا کہ وہ باغی ہوتھی تحریک کے جواب کے منتظر ہے۔

سعودی عرب کے نائب وزیر دفاع خالد بن سلمان بن عبد العزیز نے بھی ذکر کیا کہ یہ ملک ہوتھی باغیوں کے خلاف اپنی لڑائی میں یمن کی حکومت کی حمایت کرتا رہے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ سعودی حکومت یمن میں امن کے قیام کی کوشش کرتی ہے اور امید ہے کہ ہوتھی باغی اس تجویز کو قبول کریں گے اور جامع اور پائیدار سیاسی تصفیہ تک پہنچنے کے لئے یمنی تمام فریقین کے مابین امن مشاورت کا آغاز کریں گے۔

Photo Credit : https://i1.wp.com/securityaffairs.co/wordpress/wp-content/uploads/2015/03/Indian-Government-ban-email-services.jpg?fit=1024%2C768&ssl=1

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: