پاکستانیوں کی محبت کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں: اینگن التان

پاکستانیوں کی محبت کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہوں: اینگن التان

پاکستان میں ترکی کے ڈراموں کی نمائش کوئی نئی بات نہیں۔ ماضی میں بھی کئی ترک ڈرامے پیش کیے جاتے رہے ہیں لیکن جو شہرت ‘ارطغرل غازی’ کو مل رہی ہے، وہ بے مثال ہے۔

رواں سال کے ابتدائی مہینوں میں پاکستان کے سرکاری ٹی وی چینل ‘پی ٹی وی ہوم’ سے نشر ہونے والے ڈرامے ‘ارطغرل غازی’ کو پہلی ہی قسط سے عوامی پذیرائی ملنی شروع ہو گئی تھی اور آج یہ ڈرامہ شہرت کی بلندیوں کو چھو رہا ہے۔

اس کی شہرت کا اندازہ اس سے بھی بخوبی لگایا جا سکتا ہے کہ پاکستان کے عوام ترک فن کاروں کی پاکستان میں آمد کے منتظر ہیں۔

شہرت کے سبب ہی اس ڈرامے کے مختلف فن کاروں کو پاکستان سے ماڈلنگ اور تشہیری پراجیکٹس میں کام کرنے کی متعدد پیشکشیں ہو رہی ہیں۔

جن فن کاروں کی پاکستان میں آمد کا شدت سے انتظار کیا جا رہا ہے، اُن میں ‘ارطغرل غازی’ کا مرکزی کردار ادا کرنے والے فن کار ‘اینگن التان’ نمایاں ہیں۔

حمارا ہند کو ایک خصوصی انٹرویو دیتے ہوئے ، انجین الٹان نے کہا ، “تعریف کی جانی کسی بھی فنکار کے لئے ایک حیرت انگیز تجربہ ہے۔ میں اپنے بہت سے پاکستانی مداحوں کی محبت کی قدر کرتا ہوں اور ان کا احترام کرتا ہوں۔” میں کروں گا.

‘ارطغرل غازی’ کی مقبولیت کا ذکر کرتے ہوئے اینگن التان نے کہا کہ بنیادی طور پر ڈرامے کی مقبولیت کی کئی وجوہات ہیں، جیسے فن کاروں کی شاندار پرفارمنس، متاثر کُن کہانی، بہترین ڈائریکشن اور پراجیکٹ سے وابستہ ہر فرد کی انتھک محنت اور کام سے لگن۔

اُن کے بقول ہر پراجیکٹ کی اپنی مشکلات اور مسائل ہوتے ہیں اور انہی مشکلات و مسائل پر قابو پانے کے بعد ہی اس کا صلہ ملتا ہے۔

اینگن نے کہا کہ وہ بخوبی آگاہ ہیں کہ ‘ارطغرل غازی’ کی مقبولیت کے بعد پرستاروں کی اُن سے وابستہ توقعات بڑھ گئی ہیں، اس لیے وہ کوشش کریں گے کہ پرستاروں کے معیار پر ہمیشہ پورا اُتریں۔

انہوں نے بتایا کہ وہ نہ صرف جلد پاکستان جانے کے خواہش مند ہیں بلکہ پچھلے دنوں اسلام آباد میں ایک تعمیراتی پراجیکٹ کی تقریبِ رونمائی کے لیے وہ پاکستان جانے والے تھے لیکن پھر ایسی وجوہات آڑے آئیں جس کے سبب اُنہیں معاہدے سے الگ ہونا پڑا۔

حمارا ہند کو بھیجے گئے ایک بیان میں ، انجین نے کہا کہ وہ پاکستانی عوام کی محبت سے بخوبی واقف ہیں ، لہذا وہ مستقبل قریب میں کسی اور وقت ضرور پاکستان کا دورہ کریں گے۔ ان کے مطابق ، وہ پاکستان اور پاکستانی عوام سے بھی محبت کرتا ہے۔

‘ارطغرل غازی’ کے فن کاروں نے پاکستان اور اس کے عوام سے اظہارِ محبت کے لیے ہی سوشل میڈیا کے ذریعے عید اور یومِ آزادی کے موقع پر اپنے پاکستانی پرستاروں کے لیے اردو میں پیغامات بھی بھیجے تھے جنہیں پاکستان کے عوام میں خوب پذیرائی ملی تھی۔

https://www.arabnews.pk/sites/default/files/styles/n_670_395/public/2020/04/20/2069836-1085917187.jpg?itok=Auq72fq1

Leave a Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: